Amega Global

Amega Global

۱۳۹۰ تیر ۲۰, دوشنبه

صفحه اول



دستبند walts
مشخصات این دستبند:
تیتانیوم سی پی با گرید 2
دارای قدرت 3000 گواس
دارای 2 سگ مگنت و ژرمانیوم

 
دستبند spher زنانه
قيمت: ۰  ۲۹۰۰۰۰ تومان

اضافه شده به فروشگاه در تاریخ : ۱۳۹۰/۴/۱۶
تعداد بازدید ۲۰۵
شناسه محصول ۱۶
توضیحات بیشتر :
مشخصات این دستبند:
تیتانیوم سی پی با گرید 2
دارای قدرت 3000 گواس
دارای 2 سگ مگنت و ژرمانیوم


دستبند sphere
ر :
مشخصات این دستبند:
تیتانیوم سی پی با گرید 2
دارای قدرت 3000 گواس
دارای 2 سگ مگنت و ژرمانیوم


 

دستبند Swis


مشخصات این دستبند:
تیتانیوم سی پی با گرید 2
دارای قدرت 3000 گواس
دارای 2 سگ مگنت و ژرمانیوم


دستبند Quantum
ر :
مشخصات این دستبند:
تیتانیوم سی پی با گرید 2
دارای قدرت 3000 گواس
دارای 2 سگ مگنت و ژرمانیوم



دستبند Soprano

مشخصات این دستبند:
تیتانیوم سی پی با گرید 2
دارای قدرت 3000 گواس
دارای 2 سگ مگنت و ژرمانیوم












These 6 products have the same benefits.


مغناطیس درمانی


شرکت خلیج پارس نماینده فروش دستبندهای مغناطیسی آمگا گلوبال

 
بگزارین با چند سوال ساده ولی تامل برانگیز این گزارش را آغاز کنیم


توجه کرده اید وقتی در دامان جنگل و طبیعت میروید: خواب عمیق و راحتر ، لذت بیشتری برای خوردن غذا ، احساس بیشترشادابی و.. خواهید داشت؟؟
چرا سوخت وسوز بدنتان به درستی انجام نمیشود و دچار اندام نا موزون، اضافه وزن ودر نهایت چاقی شداید؟
علت اینکه بعد از تماشای تلویزیون ، کار با کامپیوتر، صحبت با گوشی همراه، ماندن در ترافیک و... دچار سردرد، خستگی و بی حوصله میشوید چیست؟؟


 
علت این امراض چیست???
این محصول سلامتی وشادابی را به شما هدیه میدهد با
دستبند مغناطيسي
محصولات شرکت آمگا گلوبال با بیش از بیست سه سال سابقه ثبت شده درشهر دلاور آمریکاست ودارای مجوز


صادر کننده به 150 کشور جهان و دوازده دفتر رسمی در کشورهای فوق با شعار سلامتی, ثروت ,شادکامی آماده ارائه بهترین خدمات به شمامشتریان عزیز میباشد


این دستبندها دارای مشخصات زیر هستند:
جنس این محصولات ازتيتانيوم سی پی ازنوع گريد 2 است. این نوع گريد به علت فشرده شدن مولکول ها ، اکسیژن کمتری در بین مولکول های قرار گرفته از این رو هيج فعل و انفعالات شميايي در آن صورت نميگيرد و میزان آلرژی و حساسیت این دستبند به 0% رسيده است.
از این نوع گريد برای تهیه پنس ها و تیغ های جراحی در اتاق عمل و دندان پزشكي ها استفاده میکنند.(چون بيماران از تمامي اقشار جامعه هستند از اين نوع تيتانيوم استفاده ميشودكه روي بدن هيچ بيماري تاثير منفي نگذارد) جنس فلزي كه در هنگام تصادفات شديد به جاي استخوان در بدن شخص استفاده ميكنند نيز از اين نوع تيتانيوم است كه اصطلاحا مردم به آن پلاتنيوم ميگويند و همان طور كه مطلع هستيد بعد از گذشت چندين سال استفاده اين فلز در بدن هيچ مضراتي را ايجاد نميكند.اگر از تيتانيوم هاي معمول ,كه در جواهر فروشي ساعت فروشي و... ارايه ميشود استفاده كرده باشيد به اين نكته واقف هستيد كه بعد از چند هفته رنگ تيتانيوم کم رنگ شده شروع به سياه شدن ميكند، و در بعضي افراد سوزش، قرمزي خارش، دون دون شدن و.... در محل بستن محصول تيتانيومي مشاهده ميشود اما همانطور كه در مطالب فوق ذكر كرده ايم اين محصولات بااين نوع گريد به هيج عنوان مضرراتي را براي هيچ موجود زنده اي در بر ندارد.

از سوی دیگر اين نوع گريد تيتانيوم دارای استحکام بالایی و وزن بسياركمي است که به همین علت در صنعت هواپیما وهلکوپتر سازی استفاده میشود.پس بدیهی است که تماس این دستبند با آب و عرق انسان باعث سیاهی و رفتن رنگ آن نمی شود و در اثر ضربه با اجسام دارای خش و خط خوردگی و آسیب نمیشود.
از لحاظ قيمت نيز اين نوع از تيتانيوم و از نقره گرانتر است
مغناطیس درمانی
توضیح جامعی در مورد مغناطیس:
بزرگترين ميدان مغناطيسي دنياي ما زمين است که ميدان آن تا 100000کيلومتري زمين موثر است.تغير و تحولات اين ميدان مغناطيسي بر روي تمامي حيات اين کره تاثيرات زيادي دارد.
200 سال قبل از ميلاد مسيح يک فيزيکدان يوناني در مي يابد استفاده از آهن ربا در کاهش دردهاي موضعي تاثير مثبتي دارد حکيم ابو علي سينا نيز از آهن ربا در درمان بيماري ها استفاده مي نموده سنگ درماني ميتواند به نوعي پيشينه اين درمان باشد 70 .سال پيش از ميلاد ملکه رم باستان کلِئوپاترا براي حفظ زيبايي خويش روي پيشاني يک تکه آهن ربا نصب مي کرده و راز دوام زيبايي خود را در آن مي دانسته است.
در آلمان از اين نيرو در صنايع مختلف از جمله کشاورزي و باغ داري استفاده مي شود به اين صورت که ميوه ها و سبزي هايي تهيه ميشود با نام (بايو) که توسط آبهاي مغناطيسي آبياري شده و تحت تاثير اين نيرو رشد ميکنند که اين محصولات به علت مغذي تر بودن و اثرات مثبت آن گران تر از نوع معمولي آن است.همينطور استفاده از مغناطيس در کشاورزي باعث 50 تا 100 درصد رشد بيشتر ميوه ها و سبزي ها شده است.
جالب اينکه در زمانهاي قديم کساني که دچار غش مي شدند دور آنها خط فلزي مي کشيدند .
در همين عصر خودمان نيز بارها ديده و يا شنيده ايم که کساني که دچار هيجانات عصبي و شوک مي شدند طلا را به داخل آب مي انداختند و بعد آب را به خورد طرف مي دادند.
 بهر حال طب مغناطيس بعنوان يک متد مکمل ( نه درمان ) و بدون زيان استفاده مي شود
و جالب است بدانيد که طبق آمار 140 ميليون نفر تا به امروز از مغناطيس درماني استفاده کرده اند که 80 درصد آنها جواب مثبت موثری در بهبود بیماریشان گرفته اند .
با استفاده از يک سري درمان هاي مغناطيسي و همراه داشتن يک سري از اين وسايل ميتوانيم از بسياري از اين اختلالات جلوگيري کنيم.امروزه به درمان هاي مغناطيسي درمان هزاره سوم گفته مي شود که به علت اثرات منفي داروهاي شيميايي و گراني بر خي از آنها جايگزين آن مي شود.علت ديگر استفاده از آن ارزان بودن مغناطيس است زيرا انرژي آهن ربا بر خلاف ساير انرژي ها مصرف نمي شود بلکه به منبع خود به صورت چرخشي باز مي گردد وعمر آهن ربا بين 10 تا 30 سال مي باشد.
به طور کل مغناطيس در جايي اثر ميگذارد که آب وجود داشته باشد به همين علت بهترين تاثير آن بر خون مي باشد
یکي از آزمايشات انجام شده بر روي ماهي هاي کوچک قرمز(ماهي هاي عيد)بوده ،همينطور که همه ما تجربه کرديم اگر آب ظرف رو هر 2_3 روز يک بار تعويض نکنيم ماهی های داخل ظرف بيمار مي شوند و ميميرند ولي همين ماهي ها را در آب مغناطيسي شده قرار دادند و آب آن را تعويض نکردند و جالب اين که انها حداقل 6 تا 8 ماه زنده ماندند.
ویدیو کلیپهایی از آزمایشات در لحظه:
این محصول هم مانند دیگر محصولات آمگا تست ها و آزمایشهای فیزکی در لحظه ای دارد که ایمان و اطمینان از تاثیر محصول را بلا فاصله بعد از استفاده به شما می دهد ؛ بدیهی است در صورت استفاده طولانی مدت بمراتب اثرات بهبودی را در انواع بیماری ها و امراضتان , به وضوح حس خواهید کرد.
برای مشاهده ی هر ویدیو روی آن کلیک وتا بارگزاری کامل یک دقیقه صبر کنید.






مغناطيس در درمان بيماريها و مشكلات جسماني زير بسیار موثر است:

کاهش کلسترول /کاهش عفونت در بدن /تنظيم فشار خون /بهبود سريعتر شکستگي استخوان ها /حرکت ودفع شدن سنگ کليه /تاثير و کاهش دردهاي مختلف عضلاني و مفاصل و ماهیچه ای/جلوگيري از کاهش توانايي بدن /ديابت /استرس و عصبانيت /دلشوره بي دليل و اضطراب /از بين بردن خستگي چشم و جلوگيري از روند تضعيف چشم /ميگرن وسردرد هاي عصبي /دردهاي سينوسي /کاهش روند التهاب و دردهاي روماتيسمي /سرفه هاي شديد وآسم /بي خوابي وپر خوابي مفرط /چاقي و لاغري مفرط /مشکلات گوارشي ويبوست /نقرس

طبق آخرین تحقیق دانشمندان و محققین بيش از 67% عوامل و بیماریها به خاطر تاثيرات منفي پرتوهاي وسايل مغناطيسي مزاحم(استرس)بر روي بدن مي باشد

طراحي فوق العاده زيبايي كه در اين دستبنها به كارفته باعث شده كه افرادي نيز فقط از جنبه زيبايي اقدام به خريد اين محصولات كنند .گفتني است اين دستبندهاي اين شركت حدود 350 نوع مدل ميباشد كه به صورت ميانگين 50 مدل آنها در ايران به صورت متغيير موجود هستند

بدن ما از جنس خاک و آب است پس هر چه از طبیعت به آن برسد باعث شادی وآرامش بدن میشود. در پشت این دستبندها سنگ هایی قرار گرفته که از دل طبیعت واز معدنی در کوه های آلمان برداشت شده و در همان کشور آلمان طی مراحلی بارهای الکتریکی ومغناطیسی موجود در این سنگ ها را تنظیم ميشود تا میدان مغناطیسی مفید برای بدن انسان یعنی 3000 تا 3300 گاوس (گاوس واحد سنجش میدان مغناطیسی است)به وجود آید.
برای جلوگیری از خروج این سنگ ها و نرسیدن آب و موادشوینده به مگنتها چسب های بسیار قوی ومحکم بر روی آنها زده شده .که کار قرار دادن سنگ ها و زدن چسب ها در کشور ژاپن انجام میشود

عواملی که در اطراف ما وجود دارند که باعث اختلال در میدان مغناطیسی بدن ما میشوند و ضرورت استفاده کردن از این محصول را تایید میکنند عبارتند از:
عوامل طبیعی
تغییرات میدان الکترومغناطیس بر اثر طوفان های الکترو مغناطیسی خورشید

اثر مغناطیس ماه
طوفان ها وگرد باد
آزمایش های هسته ای

امواج های ماهوارهای-رادیولوژی

ب_عوامل غير طبیعی
تغذیه های ناقص و مضر
ساعات خواب اشتباه كمتر از 8 ساعت استراحت يا ساعات نادرست
استفاده از مواد مخدر وسیگار
فقدان تحرک بدنزندگی ماشینی و بدون ورزش
استرس و نگرانی
استفاده بيرويه از داروهاي شيميايي


دستبندهای مغناطیسی به بدن شما کمک میکند تا از این عوامل که خواسته یا نا خواسته در زندگی امروزي ما وجود دارد جلوگیری کند. در زیر شرحی کلی از کارایی این دستبندها ذکر میکنیم:

به محض استفاده از دستبند میدان مغناطیسی 3000 تا 3300 گاوس موجود در آن از ورود مضرات امواج مزاحم بیرونی مانند:موبایل کابل های برق کامپیوتر و... به بدن شما جلوگیری میکند
سپس به وسیله تماس سنگ های مغناطیسی با پوست شما رگ ها وعروقی که به علت بارهای مثبت موجود در امواج مزاحم دچار گرفتگی شده باز ميشود و خون در بدن شما به طور یکنواخت و منظم جریان پیدا میکند و در نتیجه به همه عضلات واندام های بدن خون و مواد غذایی موجودبه درستي میرساند
 این دستبند ها برای افرادی که دچار کم خونی هستندبسيار مفید است زیرا اف اي 2+ را در خون تبدیل به اف اي3میکند و به خون سازی و تشکیل گلبول های قرمز کمک شایانی میکند.
 معمولا بارهای الکتریکی در بین اتصال دو استخوان قرار میگیرند مانند :زانو مچ دست و پا کتف ستون مهره ها و... .به علت وجود بارهای الکتریکی در این دستبند یک گرمایش در محل اتصال دو استخوان به وجود میاید که این گرما باعث میشود اگر در آن مناطق احساس دردی وجود دارد به میزان حداقل 80% کاهش پیدا کند
این دستبندها هر نوع گرفتگی و رسوب در رگهاکه باعث به وجود آمدن بیماری هایی مانند دیابت فشار خون واریس سکته میگرن و... شده است را با به جریان انداختن خون در رگ ها ومویرگ ها شفا میدهد (توجه:بیماران مبتلا به فشار خون بالا دستبند را به دست راست و کسانی که فشار خون پایین دارند به دست چپ خود ببندند)
  این دستبندها استرس وفشارهای عصبی ناشی در محیط کار یا زندگی را در بدن کاهش میدهد به همین علت شما احساس آرامش وشادابی بیشتری می کنید
به علت گردش منظم خون و باز شدن رگها بدن شما همانند یک ورزشکار انعطاف پذیر و نرم میشود 
طبق آخرين تحقيقاتي كه درباره علم مغناطيسي در جهان انجام شده است نشان ميدهد كه اين نوع درمان فقط در دو بيماري ايدز و اعتيادتاثير مثبت ومفيدي ندارد ولي در تمامي بيماريها بسته به بدن اشخاص بين 60% تا 100% تاثير دارد در مواردي بيمار با استفاده از اين دستبندها بهبود كامل خود را بدست آورده است.
شما در زندگی طبیعی هر وقت مریض می شوید پیش دکتر می روید پول خرج می کنیدپول می دهید و یک داروی شیمیایی می خرید که در تاثیرات دراز مدت همان دارو نیز برای بدن شما ضرر دارد . شما برای موبایل خود یک محافظ یا کیف می خرید تا آسیب نبیند ولی برای بدن خود که بسیار با ارزش است چه می کنید؟؟ حال که بدن ما در میان این امواج قرار دارد و راه گریزی نیست چه باید کرد ؟
 پشت این محصولات سنگهایی به کار رفته به نام سنگهای رئـل مگنت یعنی مگـنت خالص کـاری که این محصـولات روی بدن انـجام می دهد وقتی این دستبند را دور دستمان می بندیم با هر بار گردش خون در بدن یونهای مثبت توسط این دستبند دفع میشوند و گردش خونی شما به حالت نرمال و طبیعی خود بر میگردد بنابراین سرعت گردش خون بالاتر رفته و اکسیژن بیشتری به سلولهای بدن می رسد و غدد بدن به صورت نرمال ترشح می کند، تعادل بین مغز و ماهیچه های بدن بالا می رود استرس، فشار عصبی، بی خوابی و... تا حد زیادی کاهش می یابد، خواص زیاد دیگری نیزدارد، مثل کاهش درد مفاصل ودردهای ماهیچه ای و...
 هشدار * این محصول هیچ نمونه مشابه دیگری ندارد
قدرت این محصولات 3000( گاوس ) میباشد ، عمر این محصولات در بدترين شرايط حداقل 10 سال است این محصولات نمونه مشابهی در ایران نداشته اما در گذشته نمونه خیلی ضعیف تر این محصولات به نام دستبند و گوشواره لاغری آرامش در داروخانه ها به فروش می رسیدو اخیرا هم چند شرکت کره ای و چینی با همین خصوصیات زیر محصولات بنجول خود راکه در بازار هیچ کشوری خرید ندارد وارد ایران کرده اند . اما این محصولات با محصولات ما چه تفاوتی دارند:
نکته قابل توجه جنس محصولات چینی از استیل آن هم از نوع درجه 3 است که پس از چند ماه پشت دستبند سبز یا زرد شده که به اصطلاح سولفاته میگوند وغیر قابل استفاده میشود.این محصولات قدرتشg 60 است عمرشان 6 ماه و قیمتش 80-30 هزار تومان .
 این دو محصول از نظر طول عمر و جنس وقدرت اصلاٌ با هم قابل مقایسه نیست اما فرق مهم این محصولات با محصولات ما درسنگهایی است که در آنها به کار رفته سنگهای محصولات ما رئل مگنت است و مگنت خالص می باشد به خاطر همین برای بدن هیچکس تاثیر منفی ندارد اما آن محصولات سنگهایش مگنت بود و در آن ناخالصی وجود داشت و از هیچ کشوری تائیده بهداشتی ندارد شرکت ما دارای مجوز ثبت و فعالیت از کشورهای مختلف دنیا از جمله آمریکا، بریتانیا، استرلیا، آفریقا، هند ،هنگ گنگ، مالزی، دبی و... میباشد که مدارک مستند آن موجود است.


www.eamega.com 
مصاحبه ی دکتر آرام دکترای مغناطیس درمانی از ایتالیا با شبکه ی اول صداو سیما در سال 1386 در مورد دستبندهای مغناطیسی
کتاب دستبند مغناطیسی نوشته ی این عزیز در پکیچ هدایای ما بصورت رایگان در اختیارتان قرار میگیرید



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر