Amega Global

Amega Global

۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

آب برین طبیعی






آب برین طبیعی آمگاگلوبال


آب برین طبیعی  EGA ، با فناوری ترکیبی Amized نیرو را به شما هدیه میدهد.

آب برین یکی از مهمترین مکمل های ضروری است که در رژیم غذایی خود بدان احتیاج دارید. فرسایش خاک و برداشت زود هنگام محصولات کشاورزی منجر به فقر مواد معدنی محصولات غذایی مورد مصرف شما میشود. بسیاری از دانشمندان بر این باورند که نیاز بدن ما به مواد معدنی ضروری تر از ویتامین هاست.


 در قرن جدید بخاطر استفاده از میوه و سبزیجات گل خانه ای مواد معدنی و ویتامینهای بسیار کمتری در داخل آنهاست.


  آب برین EGA از 84 عنصر طبیعی مانند: مس ، پتاسیم ، منیزیم ، کلسیم ، و آهن است.  این محصول کمک خواهد کرد که مواد سمی از بدن دفع شوند وهمچنین ، بهبود و کمک در گردش خون  و ایجاد توازن میان سطوح بدن PH (اسید / تعادل قلیایی).

 سنگهای کوه هیمالیا , کریستال های نمکی هستند که ثابت شده است ناب و خالص ترین نمک طبیعی موجود در زمین است. این نوع نمک را می توان در اعماق کوه های هیمالیا یافت.

 محصول آب برین سریعاً سلولها را به شکل یونیزه تبدیل میگرداند و تمام غذاهایی که میبایست برای مصرف بدن به عناصر تجزیه شوند را برای استفاده بدن تفکیک میکند. آب برین همیشه در شکل اصلی خود باقی میماند و بمحض استفاده در زیر زبان وارد سیستم مغز میشود.

مزایا:


1.    بدن می تواند این تأثیرات را بیش از 24 ساعت حفظ کند.
2.    تعادل خاصیت قلیایی و اسیدی را در بدن هماهنگ میسازد و فشار خون را به حالت عادی بازگرداند.
3.    رسوباتی که تبدیل به سنگ و شکلهای مختلف رومانیس مانند و سنگهای کلیه و کیسه صفرا شده را حذف و حل کند
4.    شکستن ساختار مولکولهای مضر موجود در سرب ، جیوه ، آرسنیک ، آمالگام وغیره در نتیجه از بین بردن این فلزات سنگین از بدن است.
5.    رغبت و تمایل افراد بیمار به مواد مخدر را برای مصرف فعلی آنها بسیار کاهش می دهد.  
6.    می تواند از طریق پاکسازی داخلی و بیرونی پوست به بیماریهای پوستی نیز کمک کند. 
7.    تعادل در پ هاش دهان و کار خود را در برابر خونریزی لثه ، بیماریهای پریودنتال ، زخم و آفت و بوی بد دهان.

8.    سفید کردن دندان و حل جرم و زردی

تمام مزایای بالا برای بیماری ها 100% نیست و به نوع بیماری ,مدت بیماری,ارثی بودن یا نبودن,سن شخص و غیره بستگی دارد


محصولات شرکت آمگا گلوبال با بیش از 23 سال سابقه ثبت شده درشهر دلاور آمریکاست ودارای مجوز ثبت از کشورهای مختلف دنیا از جمله کانادا, آمریکا, بریتانیا, استرلیا, آفریقا, هند ,هنگ گنگ, مالزی, دبی و ...که مستندات آنها را با مراجعه به لینک میتوانید مشاهده کنید.
صادر کننده به 150 کشور جهان و 15 دفتر رسمی در کشورهای فوق با شعار سلامتی, ثروت ,شادکامی آماده ارائه بهترین خدمات به شمامشتریان عزیز میباشد.
 

 این محصولات(آب برین وAMGenex) تماما دارای تاییده ی از اداره نظارت بر غذا و داروی ایالات متحده آمریکا FDA   می باشند.
 

FDA   مخففFood and Drug Administration   میباشد. تمام مواد غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی که در سطح بازار ایالات متحده به فروش می رسند، باید مجوزFDA   را داشته باشند.
تمامی این محصولات نیز از مواد صد در صد طبیعی و بدون بکار بردن مواد یا رنگ پلاستیکی یا شیمیایی میباشد و در کنار آن تمامی مواد مورد استفاده ی آن نیز با استفاده از تکنولوژی امزاید انرژی زا شده است.

 

طریقه ی استفاده به دو روش:

روش اول: این قطره  را هر روز 2مرتبه صبح قبل از صبحانه و نیز شب قبل از خواب ، بین 6 تا 10 قطره با یک لیوان آب تصفیه شده با معده خالی میل کنید

روش دوم: همچنین میتوانید بین 6 تا 10 قطره آن را به زیر زبان خود ریخته در همان زمان توضیح داده شده در بالا میل کنید.


تذکر: مصرف مرتب و منظم آن بهتر از مصرف در دوزها ومقدار زیاد آن است.




 

این محصولات با سابقه ی کمتر از 2 سال از تولیدشان, نسبت به دیگر محصولات مغناطیسی آمگا در حال حاضر پُرفروش ترین محصول تولیدی کمپانی آمگا در بین مردم 40 کشور جهان میباشد

لذا ما با اطمینان تمام اجناس فوق را به کسانی که تابحال از این محصولات استفاده نکرده اند بصورت تضمینی عرضه میکنیم ؛ زیرا مشتریانی که در گذشته از پودرامجنیکس و آب برین خریداری کرده اند, مصرف کنندگان همیشگی این محصولات شده اند.

حال اگر شخصی پس از خرید تا 5 روز محسوس بودن تاثیراتی که در بالا ذکر شده را احساس نکرده باشد ,بدون هیچ قید وشرطی و کسر از مبلغ اولیه , آن محصول پس گرفته و پول اولیه را تقدیم آن شخص مینماییم.






.می خواهید امتحان کنید؟ می آیند و اینجا B - 9 - 14، بلوک B ، مگان خیابان II یافتن پست های بیشتر. Jln صدای تند و تیز کوان Seng، 50450 کوالالامپور، مالزی. شما همچنین می توانید با ما در 03-21630595 و یا 01077822720 تماس بگیرید. ما نیز ارائه خدمات تحویل به محل شما

   

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر