Amega Global

Amega Global

۱۳۹۰ تیر ۱۷, جمعه

امجنیکس






امجنیکس
اگر فرصت خواندن مطالب را ندارید میتوانید ویدیو شرح محصول AMGenex   را مشاهده نمایید
وضیحات محصول برای مشتریان جدید:

 محصول پودر خوراکی مکمل غذایی  
 AMGenex


AMGeneXTM فناوري ‌آميزد AMized®
AFT: فناوري ‌آميزد AMized®، با کمک كردن شما براي پرورش و حمايت از توانايي طبيعي بدنتان براي برخورداري از يك سيستم دفاعي بهتر، هم زمان با آميزه‌اي از خوراكي‌هاي کمیاب مناسب و خوشمزه ,به پيشرفت چشمگيری دست مي‌يابد.

تقويت طبيعي نيروي حيات در اجزاء مرغوب فرمول انحصاري جديد ما، DNA، Dynamic Nutrition AdvantageTM، گلچيني ممتاز از ميوه‌هاي غني و كمياب و به صورت انحصاري CellActiv® را براي شكل دادن به قابليتي نيروبخش به منظور ترويج سرزندگي در بر مي‌گيرد. گستره‌ي خوراكي‌هاي AMFGeneXTM ما فناوري انحصاري هم‌آميزي AMized® را به كار مي‌گيرد و عصري جديد در مكمل‌هاي غذايي را از طريق معرفي رده‌ي جديدي از خوراكي‌هاي پرورده‌ي كارآمد براي دوران مدرن ما، پيشتازي مي‌كند.
 


اين تنها يكي از مكان‌هايي است كه سولفورافان در آن خودنمايي مي‌كند. سولفورافان ژن مورد نياز سلول‌ها براي فعال كردن توليد گلوتاتيون را راه اندازي مي‌كند و به دليل اينكه درون معده تجزيه مي‌شود، اگر به صورت خوراكي مصرف شود، براي ساختن بدن ما بسيار قابل پذيرش‌تر خواهد بود.

 ویتامینهای متداول مانند ويتامين C، ويتامين E، و كاروتين بتا، نقش بسيار مهمي در سلامتي ما دارند، اما هنوز به هيچ وجه نمي‌توانند جايگزين گلوتاتين درون سلول‌ها و ديگر آنزيم‌ها باشند.
اين آنزيم‌هاي ساخته شده به وسيله‌ي خود سلول، ميليون‌ها راديكال آزاد را در هر دقيقه خنثي مي‌كنند- در مقايسه، ویتامین ها به دست آمده از طريق رژيم غذايي مانند ويتامين C، تنها يك راديكال آزاد را در دقيقه از بين مي‌برند, اين دو به هيچ وجه قابل مقايسه با هم نيستند!

ميوه‌هاي استفاده شده در پودرAMGenex‏:
ميوه‌هاي مرغوب كميابي مانند: آسايي، گوجي، منگوستين، نوني، آمالاكي، كامو كامو، لو هان گو و ديگر ميوه‌ها، که از مواد گياهي منحصر به فرد براي كمك به حفظ سلامتي بدست مي‌دهند.

مزايا:

گلچيني از ميوه‌هاي مرغوب و كمياب به عنوان منابع مواد گياهي در محصول

شامل گلوكورافانين میباشد  كه فعال‌ترين تركيب موجود در بروكلي است

باعث توليد سولفورافان مي‌شود كه فعاليت آنزيم‌هاي زهر زداي سلول را افزايش مي‌دهد

فعاليت پادزنگي سلول را از طريق به كار انداختن توليد گلوتاتيون تقويت مي‌كند
از سيستم‌هاي دفاع سلولي پشتيباني مي‌كند كه با افزايش عمر انسان ناخواسته كارايي‌شان كاهش مي‌يابد

تمامی محتویات مواد داخل محصول به طور100%  طبيعي و فاقد تغييرات ژنتيکی است

باعث ارتقای عمل گوارش در روده شده و به عملکرد رودها ,معده,مری کمک شایانی میکند

ویدیو کلیپهایی از آزمایشات در لحظه:
محصول ((AMGenex  هم مانند دیگر محصولات آمگا تست ها و آزمایشهای فیزکی در لحظه ای دارد که ایمان و اطمینان از تاثیر محصول را بلا فاصله بعد از استفاده به شما می دهد ؛ بدیهی است در صورت استفاده بلند مدت بمراتب اثرات بهبودی را در انواع بیماری ها و امراضتان , به وضوح حس خواهید کرد.
برای مشاهده ی هر ویدیو  روی آن کلیک کنید وتا یک دقیقه بارگزاری کامل صبر کنید.











محصولات شرکت آمگا گلوبال با بیش از 23 سال سابقه ثبت شده درشهر دلاور آمریکاست ودارای مجوز ثبت از کشورهای مختلف دنیا از جمله کانادا, آمریکا, بریتانیا, استرلیا, آفریقا, هند ,هنگ گنگ, مالزی, دبی و ...که مستندات آنها را با مراجعه به لینک میتوانید مشاهده کنید.
صادر کننده به 150 کشور جهان و 15 دفتر رسمی در کشورهای فوق با شعار سلامتی, ثروت ,شادکامی آماده ارائه بهترین خدمات به شمامشتریان عزیز میباشد.
این محصولات(آب برین وAMGenex) تماما دارای تاییده ی از اداره نظارت بر غذا و داروی ایالات متحده آمریکا FDA می باشند.
FDA مخففFood and Drug Administration میباشد. تمام مواد غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی که در سطح بازار ایالات متحده به فروش می رسند، باید مجوزFDA را داشته باشند.
تمامی این محصولات نیز از مواد صد در صد طبیعی و بدون بکار بردن مواد یا رنگ پلاستیکی یا شیمیایی میباشد و در کنار آن تمامی مواد مورد استفاده ی آن نیز با استفاده از تکنولوژی امزاید انرژی زا شده است

طرز استفاده:
بسیار ساده , یک بسته ی پودر را داخل یک لیوان(4/1 لیتر) آب یا دلستر ریخته و میل کنید (ترجیحا صبح یا قبل از شروع فعالیت زیاد)
شما میتوانید یک پودر را نهایتا به 3 قسمت تقسیم و آن را جزء به جزء مصرف کنید (مثال: اشخاصی که ورزشی را بصورت حرفه ای دنبال میکنند ؛ قبل و بعد تمرین)

این محصول به صورت پک کامل شامل 30 عدد بسته ی AMGenex‏ برای ریست و شارژ کلDNA بدن شما در یک ماه طراحی شده است
ولی بعلت محدودیت محصول و آشنایی ,اطمینان نحوه ی شگفت آور تست تاثیر در لحظه ی محصول ؛ به مشتریان به صورت تک و جدا نیز ارائه میشود.

قیمت پک کامل (سی بسته) 170 هزار تومان و یا هر بسته تکی 6 هزار تومان میباشد
که همراه با DVD آموزشی مخصوص آب برین وAMGenex و بروشور و کاتالوگ تقدیمتان میگردد

برای همشریان تهرانی با پیک کمتر از یک ساعت ونیم , و هموطنان شهرستانی در سراسر ایران با پست ویژه پیشتاز بین 14 تا 24 ساعت ارسال میگردد.




این محصولات با سابقه ی کمتر از 2 سال از تولیدشان, نسبت به دیگر محصولات مغناطیسی آمگا در حال حاضر پُرفروش ترین محصول تولیدی کمپانی آمگا در بین مردم 40 کشور جهان میباشد
لذا ما به صورت شخصی با اطمینان تمام اجناس فوق را به کسانی که تابحال از این محصولات استفاده نکرده اند بصورت تضمینی عرضه میکنیم ؛ زیرا مشتریانی که در گذشته از پودرامجنیکس و آب برین خریداری کرده اند, مصرف کنندگان همیشگی این محصولات شده اند.
حال اگر شخصی پس از خرید تا 5 روز محسوس بودن تاثیراتی که در بالا ذکر شده را احساس نکرده باشد ,بدون هیچ قید وشرطی و کسر از مبلغ اولیه , آن محصول پس گرفته و پول اولیه را تقدیم آن شخص مینماییم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر