Amega Global

Amega Global

۱۳۹۰ تیر ۲۰, دوشنبه

روغن درمانی


روغن درمانی اگـا , ساخته شده توسط کمپانی آمگاگلوبال یک روغن منحصر به فرد چند منظوره و انرژی دهی شده با تکنولوژی انحصاری امزاید فیوژن است.
 این روغن برای درمان انواع دردها بسیار مناسب است, زیرا از منافذ پوست به لایه های داخلی نفوذ کرده و روی بافت های نرم (ماهیچه ,تاندون,زردپی وغیره )اثر میگزارد.
 این روغن که حاوی اسکوالن است به لایه های عمقی پوست نفوذ میکند و میتواند اندام آسیب دیده ی داخلی را تحریک کند و باعث التیام و بهبود آن در مدت زمان بسیار کمی شود.
 همچنین باعث تقویت گردش خون و سیستم لمفاتیک میشود ,و در نهایت به دفع مواد و سموم مضر بدن کمک شایانی میکند.
 یکی ویژگی های مهم این محصول عدم استفاده از مواد کومدوژنیک در فراینده ساخت آن است ,یعنی بعد از استفاده به هیچ عنوان جوش های سر سیاه یا لک و تغییر محل استفاده روغن با قسمتهای دیگر اطراف آن بوجود نمی آید.
 دیگر مزایا:
 باعث از بین رفتن اختلالات در میدان بدن و ایجاد تعدل در حالات احساسی میشود.
 گردش عمومی خون و سیستم دفاعی بدن را تقویت میکند.
   تسکین و درمان کننده ی انواع دردها
 برطرف کننده ی ورم ,تبخال,تاول ,میخچه و این قبیل جوش ها
 ضد عفونی کننده برای ناحیه ها باز زخم
 برای سوختگی های مختلف اعم از :مواد شیمیایی , آتش و حتی آفتاب سوختگی
محتویات:
روغن جوانه ی گندم، جینجر، بادام شیرین، زردآلو، گریپفروت، روغن استوخودوس، جوجوبا، نعناع، ماکادامیاس، فندق، آووکادو، روغن پرتغال و ویتامین ای و انواع روغن های صد در صد طبیعی دیگر که با تکنولوژی امزاید انرژی زا شده اند.
روش استفاده:
 برای استفاده عموم: برای جلوگیری از احساس خستگی ، فشار ، اضطراب ، استرس ، خصوصا سردرد و میگرن ؛ روغن را بر پشت گردن و گلویتان با حرکت مدور (حداقل 3 دور) در صبح بمالید البته قبل از اینکه روز خود را شروع کنید .
برای استفاده در ناحیه ی مشخص و موضعی : درمان ورم ، سوختگی و درد در ناحیه ای از بدنتان روغن را روی آن به آرامی ریخته و استفاده کنید
مقدار زیاد استعمال روغن تاثیری بر سرعت بهبود ندارد مهم آن است که با نظم و ترتیب جهت درمان آن ناحیه این عمل چندین بار تکرار شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر