Amega Global

Amega Global

۱۳۹۰ تیر ۲۰, دوشنبه

 محصولات اصل و تقلبی




مقایسه دستبندهای نامرغوب و بنجول چینی با محصولات اورجینال آمگا گلوبال
 
-1 این دستبندها دارای هیچ گونه مارک ,آرم یا برند و شناسنامه ی محصول نمیباشد و شرکت تولید کننده ی آنها نا مشخص و هیچ آدرس و اطلاعات و سایتی موجود نیست تا مشتری بتواند به تاریخچه شرکت و مواردی از قبیل :
 
جنس, مدت کارکرد , میزان قدرت وغیره ی محصول به آن پی ببرد.
 
تمامی محصولات شرکت آمگا گلوبال دارای آرم حک شده ی AMEGA با فونت خاصی روی دستبندها میباشند.

 
پشت هر محصول شناسه ی کدی قرار دارد که مشخص میکند این محصول از این مدل در یک دوره زمانی خاص تولید شده است.(که در صورت وقوع مسئله ی قابل پیگیری باشد)



هر محصول دارای شناسنامه ی کالا یا همان برگه گارانتی که مدل محصول, تاریخ فروش و شناسه ی کد دستبند به مشتری تحویل داده میشود که در پشت این برگه قوانین گارانتی و وارانتی محصول را نیز توضیح داده شده است . 




شرکت آمگا گلوبال ثبت شده در شهر دلاور آمریکا وبا دفتر فروشی با آدرس :
 
1201, Orange Street,
Suite 600,
Wilmington,
New Castle County,
Delaware 19801
 
1220 N. Market Street, Suite 804
Wilmington, DE 19801
 
که علاوه بر فروش دستبند به فروش انواع وسایل مغناطیسی دیگر مانند: گوشواره گردنبند کفی کفش کمربند وسایل با تکنولوژی نانو و.. مشغول می باشد.
 
 سایتهای رسمی شرکت :

آمگا گلوبال با بیش از
30 سال سابقه ی فروش و دارای 12 نمایندگی و شعبه ی فروش محصول(بریتانیا- استرلیا- آفریقا- هندو...) در جهان که آدرس و تلفن و اطلاعات دیگر آن در قسمت شعبه های دیگر در جهان آمده است و مجوز ثبت تمامی شعبات در قسمت مجوز قابل مشاهده است در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد. 
-2 جنس دستبندهای چینی از آهن و استیل و برم و... هستند که بعد از مدتی به خاطر جنس نامرغوب آنها کم کم رنگ دستبند به سمت سیاه و کثیف شدن رفته و شفافیت خود را از دست میدهد و استحکام بین پین های دستبند  کم شده و منجر به پارگی یا دانه دانه شدن دستبند می شود.
 
اما جنس دستبندهای آمگا از مناسبترین فلز سازگار با بدن یعنی تیتانیوم آن هم نه انواع رایج دربازار طلا بلکه از نوع گرید 2 و مدل CPمی باشد یعنی اکسیژن موجود در ملکولهای آن تقریبا به صفر رسیده و روی پوست هیچ موجود زنده ای ایجاد آلرژی و حساسیت نمی کند. این جنس گران تیتانیوم همان فلزی است که در تمام پنس ها و قیچی های اتاق عمل از آن استفاده میشود و همچنین وسایل دندان پزشکی نیز به همین منوال و دلیل آن هم این است که چون این گونه صنف ها با اقشار مختلفی از مردم سرو کار دارند باید این احتمال را بدهند که شاید بیمار مورد نظر به فلزی حساسیت داشته باشد.
ما در اینجا کلمه دستبند مغناطیسی(Bracelet magnetic) را در گوگل به انگلیسی برای شما سرچ کرده ایم که شما با مراجعه به آن میتوانید به این نکته پی ببرید که حتی دستبند با جنس استیل هم قیمتی کمتر از 50$ندارد و همچنین قسمت اصلی سایتهای معروف و پر فروش دستبند مغناطیسی در جهان.
 
 
 



نکته قابل توجه این است که برخی از این دستبندها تولید شرکت خاصی نیستند جنس آنها هم از فلزات مختلف و مقدار قدرت آنها هم متفاوت است اما باز هم بدون هزینه ارسال این محصول تا درب خانه شما برآورد شده و بسیاری از این سایتها عمده فروشی میکنند و تک یا چند محصول هم ارئه نمیکند و نیز ارسال آن بدون در نظر گرفتن اینکه کشورمان تحریم است و انتقال به ایران غیر ممکن چندین هفته زمان میبرد.
 
اما فرق اصلی دستبندهای آمگا و دلیل تفاوت قیمت زیاد آنها در جنس مگنتهای این دستبند است.
 
دستبند های سری مگنت آمگا که دارای قدرت 3000تا3500 گاوس میباشد قیمتی حدود 130 تا 160 هزار تومان دارند اما از سال 2007 به بعد با تلاش متخصصین و محققین شرکت برای ارتقاع محصولات مغناطیس درمانی تصمیم گرفته شد که غیر از سنگ مگنت سنگ ژرمانیوم (سری COMBI) نیز در محصولات استفاده شود.که این نوع تکنولوژی در انحصار شرکت آمگا گلوبال میباشد.
 
چکیده و مختصر فوایید شگفت آور سنگ ژرمنیوم از سایت ویکیپدیا :


 
دوباره جوان كردن سلولها / توليد انرژي /محافظت در برابر سمومتوليد قدرت آنتي اكسيداني كه سبب كاهش درد مي گردد/با تولید گلبولهای سفید واستحکام گلبولهای سفید باعث افزایش سیستم دفاعی بدن میشود/بسیارکارآمد برای مبتلایان به دیابت که قند آنها را در بدترین حالت ثابت نگه میدارد/
 
و در سال 2009 نیز شرکت سری IONخود را ارئه کرد که غیر از سنگ مگنت و ژرمانیوم سنگ اینفرارد را نیز به محصول اضافه و با استفاده از روش خاصی در تیتانیوم دستبند یون منفی که باعث شادابی و شادی بیشتری میشود را نیزبه دستبند اضافه کرد.که قیمت این سری از محصولات حدود 220 تا 250 هزار تومان میباشد.

در آخر نیز متذکر میشوم که این نوع دستبندهای چینی برخی از موارد را شامل میشوند و برخی را نیز خیر. ولی در صورت تمایل خرید آن محصولات حتما از فروشنده تضمین در قبال تاثیر روی بدن و عدم مشکلات ناشی از استفاده مگنت نامرغوب یعنی اکسید آهن که باعث بروز سرطان و مشکلات خونی میشود همچنین جنس استیل دستبند که احتمال بروز مشکلات پوستی را دارد از فروشنده دریافت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر